JAUNIE JAUTĀJUMI!

ATKĀRTOTI JAUTĀJUMI

  1. Vai cenas ir apgrozāmas vai galīgas? Visas pārveidotāju cenas ir fiksētas un tirdzniecības telpā nav. Mēs jau esam ņēmuši vērā iespējamos defektus un nodilumu, nosakot cenu. Atlaišana tiek veikta sistemātiski. Atlaides ietekmē daudzi faktori, piemēram, laiks, krājumi un krājumi.
  2. Vai produktus var iegādāties? Diemžēl mums nav rezervēšanas sistēmas, jo vairumā gadījumu ir pieejams tikai viens produkts. Tas ir labs noteikums, kas ir priekšā šim cilvēkam!
  3. Kur ir burtu izmērs? Produkta izmēri ir precīzi uzskaitīti produkta aprakstā. Screen Shot 2017-05-25 plkst 16.02.32
  4. Vai varu tiešsaistē iegādāties produktus? Vai jūs sludināt produktus? Pārveidotājam pašlaik nav e-veikala, un produktus var iegādāties tikai mūsu izmantotajā Tallinas lielveikalā. Mēs piegādājam produktus ar pastu vai kurjeru.
  5. Kur es varu dabūt? Mūsu lielais izmērs 1000m² atrodas P. P.inna ielā 21, Lasnamāgā, Tallinā. Ieeja atrodas Laagna ielā, Kotkas pietura pie autobusu pieturas. Ar automašīnu jūs varat novietot savu automašīnu Rimi un Gross veikalā un staigāt pa kāpnēm. Krāsainās kāpnes atrodas tieši pirms gājēju tilta atrodas labajā pusē. Mūsu zaļā galva ir pusceļā pa kāpnēm! Darba laiks ir redzams šeit: https://www.konverter.ee/kontakt/ IMG_2319
  6. Vai produktus var atdot? Produktus nevar atgriezt, ja sūdzība nav piemērota krāsu, nepareizu izmēru, izstrādājuma vairs nepatīk / neatbilst, vai ir līdzīga situācija, kas neattiecas uz tehnisko daļu. Tā kā mēs arī pārdodam defektus un defektus, mēs nevaram novērst visus šos trūkumus, kurus mēs jau esam minējuši. Katrs produkts par noteiktu cenu ir tieši tāpēc, ka tam ir noteikti defekti, un mēs turpmāk nepieņemsim šīs sūdzības. Mūsu izstāžu zālē izmantotajos universālveikalos ir iespēja priekšskatīt visu, pirms pērkat, un mēģināt izvairīties no nepatīkamām situācijām. Turklāt jūs varat strādāt un pārbaudīt visas metodes, pirms iegādājaties ar mums, lai pārliecinātos, ka viss darbojas kā solīts! Tomēr, ja jūs pērkat, piemēram, mūsu darbavietā izmantoto zāles pļāvēju un kad jūs dodaties mājās, jūs ievērosiet, ka produkts nedarbojas, lai gan mēs pārdeva ierīci kārtībā bez defektiem, mēs lūdzam jūs pārnest produktu atpakaļ uz veikalu. Tad mēs ņemam produktu pieredzi, ja mēs skaidri parāda problēmu, un tad mēs vai nu labojam produktu, saņemam to pašu produktu no mums (ja mums ir tāds pats produkts, kāds ir pieejams), vai atmaksājat summu, kas samaksāta par šo preci. Visi pārveidotāja pārdotie produkti ir pārbaudīti un to tehniskais stāvoklis ir noteikts!